"Anu abang ni tak best langsung ayang nak ***** & ********.. cepat pancut lak tu..... tak suke la macam niee.. (tak kan nak mintak cerai kot..).."

Tahukah anda apakah itu ejakulasi pramatang atau cepat pancut?

Daripada: Anas Asarani
Tarikh:
Masa:

Re: Cepat kalah semasa 'mendayung' menghantui anda?
 

Tahukah anda apakah masalah utama para suami masa kini? 60% suami zaman sekarang menghadapi masalah ejakulasi pramatang atau cepat pancut ketika melakukan seks bersama Isteri. Suami yang menghadapi masalah cepat pancut tidak dapat mengawal atau bertahan cukup lama di atas katil untuk memuaskan isteri mereka.

Selalunya isteri tidak dapat mencapai klimaks, orgasm atau rasa puas. Ejakulasi pramatang adalah satu masalah seksual paling kronik dan boleh menyebabkan beberapa masalah di luar bilik tidur seperti tekanan perasaaan, rasa rendah diri & tercabar, kecurangan terhadap suami/isteri dan boleh merosakkan perkahwinan.

Isteri selalu 'komplen' tapi tak nak beritahu suami...

Apakah perasaan anda jika isteri anda rasa tak puas dan setiap hari asyik 'komplen' kepada anda? Rasa malu & rendah diri bukan? Anda telah mengecewakan si isteri. Anda gagal memuaskan si isteri. Adakah anda lelaki sejati? Banyak masalah akan timbul jika anda ambil mudah tentang ejakulasi pramatang (zakar terlalu cepat memancutkan air mani sebelum isteri benar-benar puas).

Lelaki yang cepat pancut mempunyai banyak persamaan dengan watak Superman... kedua-duanya begitu cepat. Ada ketikanya isteri merasakan seperti bank sperma sahaja, dia buat deposit dan balik. Isteri pernah menyuarakan untuk berjumpa doktor tetapi suami tak nak sebab ego.

Berapa lama zakar anda boleh bertahan sebelum 'muntah' ketika seks? 5 minit? 10 minit? 60 minit? Cukup ke untuk puaskan si isteri?

Adakah anda tergolong dalam kategori suami yang menghadapi masalah cepat pancut?



Jika YA, kami ada penyelesaiannya! PRODUK TERBARU & TERLARIS. Kini anda mampu berdayung laju sehingga 1 jam (mengikut testimoni)! Isteri anda akan KLIMAKS berkali-kali!!!



Kandungan: 10 gram

Memperkenalkan Kastava Plus! Ringkasnya dipanggil sebagai Kastava +. Diformulasikan daripada herba-herba terpilih dan tidak mengandungi bahan kimia berbahaya. Bahan asasnya berasal dari herba tradisional.

Adakah 100% berkesan? Tidak... ianya bergantung kepada individu juga. Jika zakar dah boleh tahan hanya setakat itu, lama itu sajalah. Nasihat kami? jangan putus asa mencari produk yang sesuai dengan badan dan 'jodoh' dengan anda. Kami selalu dengar cerita, produk itu tak OK. Tapi produk ini OK pula. Biasa dan normal. Kami jual produk ini berdasarkan testimoni yang meletup-letup yang kami dapat.

Herba-herba tersebut diolah melalui teknologi farmasi terbaik, diuji sehingga dapat dipercayai menjadi ramuan yang memberikan kenikmatan tahan lama atau lambat pancut. Ratusan lelaki telah membuktikan khasiat & kehebatannya.

Jangan bimbang. Kastava Plus diperbuat 100% daripada HERBA!

Antara herba-herba Kastava Plus yang digunakan ialah air, Carbopor, TEOA, Rosemary Oil, Olive Oil, Butea Superba, Neolen Pe & Gellnov.

KINI KASTAVA PLUS SUDAH BERADA DI PASARAN. 100% buatan MALAYSIA, khas untuk lelaki yang telah berkahwin. Mudah digunakan. Hanya sapu di bahagian zakar sahaja.

Kelebihan produk jenama Kastava Plus

  • 100% TIADA BAHAN KIMIA. 100% selamat, halal untuk di gunakan.
  • 45 MINIT (ikut testimoni) BUKAN LAGI MASALAH. Segala posisi idaman, kini milik anda. Kerana anda sudah boleh tahan lama.
  • 100% TIDAK KEBAS, TIDAK PANAS, TIDAK BERBAU & NEUTRAL. Ya memang neutral.. anda boleh beraksi seolah-olah anda memang semula jadi tahan lama. Yang penting, isteri pun tak perasan yang anda pakai Kastava Plus ini.
  • MUDAH DI GUNAKAN. TIDAK BERMINYAK DAN MELEKIT. Kastava Plus ini bertindak menyerap dan tidak meninggalkan sebarang kesan seperti berminyak atau melekit. Boleh digunakan bila-bila masa sahaja dan tidak perlu dibasuh. Sangat mudah bukan?
  • Mengatasi ejakulasi pramatang atau cepat pancut.
  • Meningkatkan keyakinan diri.
  • Meningkatkan kualiti kepuasan & kenikmatan hubungan intim.
  • Menjadikan anda suami idaman.
  • Dapat membantu mencapai klimaks & kepuasan berganda kepada isteri.

Testimoni pengguna Kastava Plus (Sebahagian terpaksa digelapkan-privasi)




Jaminan wang dikembalikan jika anda tak berpuas hati dengan produk Kastava Plus...





Kastava Plus ialah produk berkualiti tinggi. Saya jamin 100% anda akan berpuas hati dengan produk saya ini. Pegang kata-kata saya. Jika anda telah mencuba habis sebotol tanpa ada sebarang perubahan masa ejakulasi walaupun 1 saat & tidak rasa 'zakar anda lebih bertenaga', pulangkan produk kepada saya dan wang anda akan dipulangkan 100%!



Kandunganya diuji dengan sangat teliti oleh makmal USM. Kami dari pihak HQ Kastava Plus rasa terpanggil untuk membuat satu produk yang selamat untuk digunakan tanpa ragu-ragu. Seperti anda, kami juga sangat menitik beratkan tahap keselamatan produk ini. Bahan kandungannya telah melalui proses kelulusan yang sangat teliti & di uji agar tidak mendatangkan kesan sampingan yang membahayakan. TUJUAN KAMI HANYA SATU, ingin membantu hampir 60% rakyat Malaysia yang mengalami masalah cepat pancut.

BONUS yang om nom nom jika anda tempah hari ini!!! (Bernilai RM60)

Percuma koleksi ebook panduan & tips untuk hubungan batin yang lebih hebat dan nikmat khas untuk suami dan isteri. Hidup anda tidak sempurna jika tidak mengetahui teknik atau skill melakukan seks walaupun zakar anda bertahan lama!




Berapakah harga produk yang hebat ini?? RM100 sahaja.


APALAH SANGAT DENGAN NILAI RM100 NI..

  • Ia hanya duit untuk anda membeli rokok setiap 5 hari..
  • Ia hanyalah duit untuk membeli sehelai baju atau tshirt...
  • Ia hanyalah duit untuk makan malam anda di restoran mewah untuk satu malam...
  • Ia hanyalah duit top up telefon bimbit anda untuk sebulan..

Apakah salahnya jika anda tidak membeli rokok selama seminggu atau pun anda tidak makan malam di restoran mewah seperti biasa... atau pun anda tidak top up telefon bimbit untuk satu bulan sahaja dan wang anda itu digunakan untuk membeli Kastava Plus ini. Manalah tahu dengan sedikit usaha ini mampu mengubah kehidupan seks anda & dapat menyedap serta memuaskan si isteri....

"BOSANNNLAHHHH banggggg!!
Baru 2 minit dah pancut..
baru 5 minit dah pancut..
baru 10 minit dah pancut..
tahan 30 minit tak boleh ke..
bukan lama sangat pun..."

OKlah Anas Asarani!!
Saya berminatlah nak dapatkannya…



Kod WhatsApp untuk hari ini
ialah: "K2"

Taip WhatsApp K2 ke 0176209071
SEKARANG untuk diskaun
RM<rahsia>+free postage+ebook
setiap hari.


Jangan biarkan isteri anda yang beli... malu la...(untuk rekod, ramai isteri yang membeli Kastava Plus untuk suami mereka).

Mahukah anda melambatkan ejakulasi zakar anda sehingga 1 jam & ingin dengar si isteri menjerit, mengerang kenikmatan?

Jika ya, sila taip WhatsApp dan hantar ke 0176209071 sekarang. Anda tidak lagi perlu lagi malu-malu beli di kedai. Beli dari saya & saya terus hantar ke pintu rumah anda dengan PosLaju!

Ingat! Pembelian anda dilindungi sepenuhnya dengan jaminan kepuasan satu botol pulangan wang dikembalikan. Jadi anda tidak punyai sebarang risiko dan tak akan rugi apa-apa.

Selamatkah tempahan saya?



Yaaaa...dengan 4 tahun pengalaman berniaga online secara full time, kami telah menghantar tempahan kepada ribuan pelanggan kami. SEMUANYA SAMPAI tanpa sebarang masalah termasuk tempahan ke Ireland, Singapura, Jepun, Mesir, Indonesia dan Brunei. Kami gunakan servis kurier PosLaju. Akan sampai dalam 1 atau 2 hari dalam Malaysia mengikut lokasi penghantaran. Jika tempahan tidak sampai, kami akan hantar kembali. Dengan bungkusan yang selamat dan cermat, orang lain tidak akan tahu kandungan dalam bungkusan. Kami letak description 'kraftangan' pada bungkusan. Privasi anda, keutamaan kami.




Jika selepas satu botol, anda dapati Kastava Plus langsung tidak memberi kesan seperti yang saya nyatakan dalam jaminan kepuasan & wang dikembalikan, hantar email kepada saya dan dengan besar hati, saya akan pulangkan kembali wang anda. Saya lebih pentingkan kepuasan hati pelanggan saya untuk jangka panjang....

Jika anda hendak beli melalui PayPal/kad kredit/debit, klik butang 'Buy Now' di bawah sekarang:




Salam ikhlas,




PanduanBatin.com Enterprise

Email: anas.xy@gmail.com
No HP: +60 17-620 9071 (Call/WhatsApp)
*Jika saya tidak angkat HP, sila WhatsApp soalan anda. Saya akan hubungi/jawab kembali dengan segera!*

P.S: Kasihanilah isteri anda... kalau ditanya mesti dia mengatakan "Puasss..". Tetapi anda sendiri tahu ia adalah sebaliknya....

P.P.S: Kastava Plus ini disertakan dengan jaminan kepuasan 100% & wang anda di kembalikan. Kenapa nak risau?

P.P.P.S: Kastava Plus sudah terbukti. Lihat sahaja testimoni orang yang telah memakainya.

Soalan lazim

1. Siapakah golongan yang sesuai menggunakan Kastava Plus ini?
Disyorkan hanya untuk suami yang mempunyai zakar yang sihat/normal sahaja tetapi sering mengalami pancutan pramatang semasa mengadakan hubungan seks bersama isteri. Kami tidak menyokong produk kami digunakan di luar perkahwinan.

2. Apakah bezanya dengan produk lain?
Kastava Plus hanya menggunakan bahan 100% semulajadi. Kastava Plus SAMA SEKALI TIDAK MENGGUNAKAN GAMBIR SARAWAK.

3. Bolehkan Kastava Plus digunakan dengan kondom?
Ya. Kastava Plus akan kering lepas di sapu. Ia 100% herba dan boleh digunakan dengan kondom.

4. Adakah ianya akan meninggalkan kesan berminyak?
Tidak.

5. Adakah Kastava Plus selamat digunakan untuk oral seks?
Ya! Kastava Plus adalah selamat untuk oral seks kerana ia tidak mengandungi sebarang bahan kimia. Ini menjadikan Kastava Plus sebagai produk paling selamat dan efektif di pasaran sekarang ini.

6. Bagaimanakah saya menggunakan Kastava Plus?
Sapukan Kastava Plus sedikit sahaja di seluruh zakar anda sehingga kering. Panduan secara detail disertakan dalam pakej.

7. Adakah Kastava Plus akan memburukkan lagi penyakit kelamin?
Kastava Plus tidak disyorkan untuk mereka yang mengalami Herpes Simplex Virus, apa-apa luka atau kulit terbakar pada zakar.

8. Apakah yang ada di dalam Kastava Plus?
Kastava Plus adalah 100% menggunakan herba-herba terpilih yang digunakan turun-temurun dan diadunkan sekali untuk memberikan kesan hebat.

9. Adakah ia 100% berkesan?
Tidak. Setiap pengguna akan mendapat 'result' yang berbeza-beza. Walau bagaimana pun, keberkesanan produk ini telah 'dibackup' dengan banyak testimoni daripada pelanggan. Insyaallah. Kami beri jaminan pemulangan.

Copyright © Kastava.NET All Rights Reserved.